Wychowankowie z MOW w Julianpolu na wycieczce do Ojcowskiego Parku Narodowego

banner

Ojcowski Park Narodowy

W dniach 18-19 kwietnia 2016r. wychowankowie z I i II klasy gimnazjum z MOW w Julianpolu uczestniczyli w wycieczce do Ojcowskiego Parku Narodowego. Opiekunami grupy byli pani Paulina Kała oraz pan Kamil Wodecki. Były to niezwykle aktywne dwa dni naszych podopiecznych. Pierwszego dnia, zaraz po zakwaterowaniu w domu wczasowym PTTK ruszyliśmy na wędrówkę. Zwiedziliśmy najpierw Zamek w Ojcowie. Następnie udaliśmy się do Groty Łokietka, po której oprowadził nas przewodnik. W drodze powrotnej podziwialiśmy niezwykle malownicze tereny Ojcowskiego Parku Narodowego wraz z Bramą Krakowską. Po powrocie do domu wczasowego rozpaliliśmy ognisko, przy którym wymieniliśmy spostrzeżenia z wędrówki.

Drugiego dnia wyruszyliśmy w podróż, aby zobaczyć Maczugę Herkulesa oraz zwiedzić Zamek na Pieskowej Skale. W drodze powrotnej do ośrodka udało nam się zwiedzić jeszcze jeden zamek w miejscowości Smoleń. Była to niezwykle ciekawa wyprawa.